Eerste blog post

 

Vandaag mijn eerste blog gepost, gewoon over het leven van alle dag. Als eerder heb ik blogs bijgehouden, maar dat was tijdens onze grote vakantie reizen: Australië en Canada. Nu ben ik bezig met het ontwerpen van een eigen website en ik heb geen idee hoe ik een blog daar in zou kunnen ontwerpen. Daarom deze start bij WordPress.com .

WordPress ben ik vaker tegengekomen bij mensen die bloggen en er is zelfs en mogelijkheid tot het volgen van de blogger. Ik moet nog uitzoeken of dat in deze gratis versie ook mogelijk is.

De website die ik aan het bouwen ben is voor mijn eigen bedrijfje: 4A Milieuwinst. Niet dat ik al klanten heb maar je weet maar nooit wat er in de toekomst gaat komen. In 2009-2010 was ik een tijdje werkzoekend en in die tijd heb ik het idee voor 4A Milieuwinst uitgewerkt. Na 5 maanden vond ik weer een vaste baan en is het idee in de vriezer beland, nu ben ik weer werkzoekend dus ben ik het idee weer aan het ontdooien.

In die zes jaar is er veel gebeurd met mij, op psychisch en fysiek niveau, met als klap op de vuurpijl de diagnose ASS, hoog functionerend klassiek autist. In deze blog zal ik daar ook regelmatig op terugkomen.

Een andere website die ik wil gaan bouwen heeft daar veel mee te maken: A van Autisme. Daarin wil ik alles wat ik de afgelopen jaren aan informatie heb verzameld over autisme overzichtelijk (alfabetisch) en inzichtelijk maken. Van A tot Z (van autisme tot ziek). Dat wordt nog een hele kluif waar ik me flink in vast kan bijten.

Graag tot de volgende blog.

Leave a comment